2012-04-27

Just nu ligger jag i kökssoffan med datorn i knät och väntar att klockan ska bli halv 10 så jag kan åka upp och hämta min älskade man från jobbet, han är saknad nu!

Själv har jag varit ledig idag, startade dagen med att gå upp 6 för att skjutsa Magnus till jobbet, sen åkte jag hem till Gårdvik och gick en långpromenad med mamma och hundarna.
Därefter blev de lugnt i nån timme innan jag tvättade bilen.

Magnus var ledig mitt på dagen så jag hade fixat ett litet påskägg till honom med godis och ett kort. :)
Magnus och jag stod för matlagningen vid lunch och de blev Fajita kyckling med tacobröd och massa grönsaker.
Riktigt gott!
Sen myste vi lite, åkte lite moped (ja, Magnus blir som en fjunig femtonårig moppegrabb när han ser sin moped)
Därefter var det dags för Magnus att göra pass nummer 2 på jobbet.

Nu på kvällen tog jag, syrran och Emma en till långpromenad med hundarna, mys!


Nej, nu vill jag att tiden ska gå fort.

Återkommer någon annan dag, jobbar Söndag och Måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0