2012-02-22, 17,11.

Började dagen med att lämna Ella på dagis sen bar de iväg på jobb.
Jobbade i Toftbyn hela dagen med Emma som kompanjon, men slutade 13.45 så var ingen lång dag precis.

Dagens tråkiga var dock att min doktor på primärvårdsrehab ringde och berättade att mina svar från neurofys inte var så bra. Hon kände att hon inte hade riktigt koll på vad som skulle göras utan ville ha en till undersökning och sen skulle hon rådgöra med tre andra doktorer och i värsta fall blir de operation av nacken/axeln.
Inte precis det svar jag har hoppats på så nu känns livet ganska trist.

Men, men bara att låtsas vara glad och leva upp till alla andras förväntningar av en.
Så nu ska jag kämpa mig upp ur sängen, ta alla 5 värktabletter, laga mat, låtsas att man inte har ont, låtsas vara glad, laga mat och rida.


(förlåt för ett deppigt inlägg men har gjort den här bloggen för att kunna skriva av mig vad jag känner)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0