2012-02-22, 17,23

En sak som gjorde min dag lite bättre var iallafall att Kerstin som äger Flippan ringde och berättade att hon har köpt en helt ny Prestige Golden Star hoppsadel åt Flippan och mig.
Hon köpte även ny sadelgjord och nya stigläder, allt i brunt. Så nu behöver Flippan bara ett brunt träns så är hoppoutfiten klirrad.
Förra veckan fick hon även en ny dressyrsadel som ligger helt perfekt och är underbar att rida i.
Ska bli spännande att prova Prestige sadeln ikväll.

Snart är det våran tur på tränings/tävlingsbanorna. Bara jag slipper den där operationen och får nå smärtstillande som hjälper.


Flippan i stubben hoppsadeln som tyvärr varken hon eller jag trivs med.


Prestige Golden Star sadel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0