2012-02-22, 21:48

Har nyss landat i soffan efter att ha varit i stallet med Flippan i tre timmar.
Tror det behövdes för att få bort mitt deppiga humör. Sista timmen satt jag bara i boxen med Flippan nosandes på mitt ben och lite musik i öronen.

Sadeln låg helt perfekt och blir nog riktigt skön att rida i när den har format sig lite mer. Nu är den ju helt ny och ganska stel. Ska även börja leta träns nu, eftersom det hon har är svart. Få se vad det blir för något snyggt.


Jag är en person som är väldigt stressad, fastän jag har lite att göra en dag så går jag hela tiden och tänker på vad jag borde göra och vad jag hade kunnat göra om jag inte hade så himla ont.
Detta är väldigt drygt då jag aldrig borstar en sekund längre än vad som måste och jag stannar ju aldrig upp och bara myser och klappar på Flippan. Men idag tog jag mig tid till det och jag lovar att jag känner mig så mycket lugnare nu är vad jag brukar vara. M Å S T E bli bättre på detta.


Nu väntar jag på att min kärlek ska komma hem från jobbet så vi kan mysa ner oss i sängen med Ella. Imorgon blir det att jobba i stan 7,30-15 därefter ska jag på smärthantering men min doktor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0