2012-02-23, 20:56

Äntligen slagit mig ner vid köksbordet efter en minst sagt stressig dag.
Sov lite väl länge imorse, så kom inte upp förrens 6 tiden, klädde på mig och Ella och bredde en macka och skjutsade Ella till dagis.
Sen gasade jag mot stan, var riktigt halt imorse så hann precis till jobbet i tid, började halv 8.

På jobbet var det personal sjuk och inga vikarier så det var stressigt. Hade 20 minuters lunch med restiden från sista besöket till första besöket inräknat..

Jaja, de gick iallafall bra tillslut trots att jag blev så yr så jag svimmade av en snabbis hos en dam.

Slutade jobbet klockan 15,00 då jag direkt drog vidare till doktorn för en kurs i smärthantering, hann också diskutera lite med doktorn att de ska prova lite andra mediciner på mig för att försöka hitta något som hjälper.


När jag kom hem till Gårdvik vid halv sex tiden så stod Magnus och lagade mat <3
Myste lite innan han drog vidare med sång/gitarr träning och jag till stallet.
Red ut på Flippan idag med min kära syster och Blenda som promenadsällskap, Flippan skötte sig exemplariskt så jag är minst sagt glad med ridturen.


Nu inväntar jag bara min kära man som fortfarande tränar innan det är dags för sängen. Imorgon är sista jobbdagen för den här veckan, sen ska jag och älsklingen ha myshelg! Första lediga helgen tillsammans på jättelänge.



Blev ett kort på söta Blenda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0