2012-02-29, 11:40

Nu var det ett tag sen igen, men eftersom ingen vet om min blogg så gör inte det så mycket.
Helgen gick i en jäkla fart.

På fredagen jobbbade jag till 10 innan jag fick gå hem på grund av att jag svimmade igen.
Fick skjuts upp till mammas jobb och vilade nån timme innan jag piggnade i och åkte hem.

Annars har helgen bestått av:
Årsmöte på FaRS.
Vindrickning men Karin, Mackan och Magnus.
Draghundstävlingar i Ryssjön.
Matlagning med Mackan och Magnus.
Alkoholdrickning men Magnus, Mackan, Sandra och Tom.
Krogen.
Fylletjaffs. ;)
Skratta åt fylletjaffs.
Bakiskäk.
Promenad.
Innebandy.
Och massa mys med Magnus på söndagskvällen.

Måndag och Tisdagen nu har jag jobbat, har även hunnit med besök hos naprapat och sjukgymnast.
Igår var även jag och Magnus i Borlänge, jag sprang in på Aubiose och köpte en Back on Track krage till min nacke och vita dressyrskydd och boots till Flippan.

Kikade också på barnens hus på en ny barnstol åt Ella. Ska fundera och googla lite på dom innnan jag bestämmer mig för vilken det blir.


Nu slappar jag i soffan med en kropp som gör ont innan det blir att åka till jobbet och jobba ett kvällspass 16-21.



OCH IMORGON ÅKER JAG OCH MAGNUS TILL STOCKHOLM! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0